Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Μ' αρέσει να είσαι ο εαυτός σου...

Στη μαυρίλα των ημερών (δε βοηθάει και ο καιρός ιδιαίτερα), αποφασίζω να χτυπήσω την κατήφια με λίγη μουσική και λίγη αγάπη και να αφήσω την πολιτική και τη βαριά λογοτεχνία με τις οποίες περνάω τις μέρες μου, για λίγο αργότερα…

Λίγη μουσική για την αγάπη λοιπόν.                   

Και νομίζω ότι αγάπη κυρίως είναι να θέλουμε οι άλλοι γύρω μας να είναι αυθεντικοί. Να είναι απλά ο εαυτός τους.

Γιατί "Δεν αγαπάμε αρκετά τους ανθρώπους , όταν δεν αγαπάμε την αθλιότητα, την ταπείνωση και τη δυστυχία τους..." Marguerite Yourcenar

Κι ένα δικό μου: Αυτό που μας κάνει να είμαστε με κάποιον δεν είναι τα προτερήματα του. Από αυτά έχουμε όλοι. Αυτό που μας κάνει να είμαστε με κάποιον είναι τα ελαττώματα του. Εάν μπορούμε να τα αντέξουμε και να συνυπάρξουμε με αυτά. Και να είμαστε ευτυχισμένοι παρόλο που υπάρχουν κι αυτά. Γι’ αυτό δεν αγαπάμε πραγματικά κάποιον αν δεν τον αφήνουμε να είναι ο εαυτός του…


Σκέψου να υπήρχε ένα πλάσμα εκεί
ετοιμοπόλεμο για σένα εκεί
τη θέση σου να πάρει στην προσβολή
μέσα στην λύπη, στο θυμό, στην πληγή
για να τη βγάζεις πάντα εσύ καθαρή
Να, τι σημαίνει «Σ’ αγαπώ», τι θα πει

Σ’ αγαπώ θα πει
σού δίνω μέσα μου χώρο
δίνω την ψυχή
σαν να είναι απλό δώρο
Σ’ αγαπώ θα πει
θα ειμ’ εγώ ο άνθρωπός σου
Σ’ αγαπώ θα πει
μ’ αρέσει να `σαι ο εαυτός σου

Μέσα στα μάτια σου με βλέπω αλλιώς
και τα σκοτάδια μου αστράφτουν διαρκώς
μέσα απ’ τα μάτια σου μ’ αρέσει ό,τι δω
μέσα απ’ τα μάτια σου μ’ αρέσω κι εγώ
Σαν αγκαλιά ειν’ η ματιά σου ζεστή
να, τι σημαίνει «Σ’ αγαπώ», τι θα πει
Στίχοι:  
Μουσική:  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου