Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

To τέλος της λογικής vol 2

Και πάνω που τη μια μέρα τα βάλαμε με τον παραλογισμό του Ισλάμ (και των συμπαθούντων σε επίπεδο διαδήλωσης), μας ήρθε την επόμενη μέρα η καταγγελία και η σύλληψη του 27χρονου με την κατηγορία της βλασφημίας. Έτσι για να μας αποτελειώσει...

Από που να αρχίσω δε ξέρω...

Λοιπόν, καταρχήν να ξεκαθαρίσω τη θέση μου για να μην παρεξηγηθώ.
Η ομάδα στο facebook με την εικόνα του Γέροντα - Παστίτσιου, μου φάνηκε ΓΕΛΟΙΑ. Οκ, το παλικάρι ήθελε να τρολλάρει, αλλά εμένα σαν εικόνα δε μου άρεσε. Κι έτσι λοιπόν ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ LIKE. Αυτή είναι η αξία και η απαξία του facebook. Εάν κάτι δε σου αρέσει, δεν το βλέπεις. Αν τώρα θεωρείς ότι προσβάλλει τα όσια και τα ιερά σου, κάνε και μια αναφορά στους διαχειριστές. Το facebook θυμίζω είναι ιδιωτική εταιρεία. Έχει δικαίωμα λοιπόν να ανεβάσει και να κατεβάσει ό,τι θέλει. 

Από εκεί και πέρα, ανεξάρτητα από την προσωπική μου γνώμη, να (ξανα)θυμίσω πώς ζούμε σε μια κοινωνία που έχει νόμους και Σύνταγμα και διατάξεις. Καλά ή κακά όλα τα παραπάνω, δε μας αφορά επί του παρόντος. Πάντως υπάρχουν. Συνεπώς και πρέπει να ακολουθούνται.

Δε σχολιάζω ότι είναι παράλογο και αναχρονιστικό να υπάρχει νόμος ενάντια στη βλασφημία. Ακόμα κι έτσι όμως, η "γελοιοποίηση" του γέροντα, δεν εμπίπτει σε αυτό το νόμο. Έως αυτή τη στιγμή που μιλάμε και μέχρι νεωτέρας ο γέροντας δεν είναι άγιος (ούτε και θεός φυσικά). Άρα το να καταφέρεται κάποιος χιουμοριστικά ή και ασεβώς απέναντι του, δε συνιστά βλασφημία.

Πέρα όμως από τα δικολαβίστικα του θέματος, υπάρχει και μια άλλη όψη. Όπως έγραφα και χθες, στην Ελλάδα έχουμε ανεξιθρησκεία, κατοχυρωμένη ελευθερία του λόγου και δεν είχαμε ούτε ένα περιστατικό λογοκρισίας από τη μεταπολίτευση και ύστερα. Άρα ο καθένας μπορεί να πιστεύει όπου θέλει, να γράφει ό,τι θέλει και να εκφράζεται με όποιον τρόπο θέλει, υπό την προϋπόθεση να με αφήνει να κάνω το ίδιο και να μην πλήττει με αυτή του τη συμπεριφορά τα κατοχυρωμένα συνταγματικά μου δικαιώματα. Εάν σε κάποιον δεν αρέσει η άποψη του διπλανού του, απλά δεν την ενστερνίζεται. Λογοκρισίες κάνουν οι δικτατορίες. Την τελευταία φορά που κοίταξα, τυπικά τουλάχιστον, είχαμε δημοκρατία.

Τέλος, και σημαντικότερο ίσως από όλα, η κινητοποίηση και η σύλληψη του 27χρονου, έγινε κατόπιν παρέμβασης της Χρυσής Αυγής. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτό είναι προφανή. Αν το αυγό του φιδιού μπορεί να εκκολαφθεί μόνο του και να φτάσει στο 7%, τι θα γίνει αν το βοηθήσουμε, ανυπόκριτα κιόλας??


Η ελευθερία θέλει αρετή και τόλμη, έγραφε ο ποιητής. Ελπίζω ειλικρινά κάποια στιγμή να μπορέσουμε να βρούμε και αρετή και τόλμη, μήπως και καταφέρουμε να αγγίξουμε την ελευθερία. Μέχρι τότε να θυμίσω πώς οι αγνοί και οι τίμιοι, οι ηθικοί και οι άγιοι, δεν έχουν ανάγκη από καμιά ανελεύθερη πολιτεία να τους υπερασπιστεί. Τα καταφέρνουν μια χαρά και μόνοι τους. 

Υ.Γ. Το Δεκέμβριο του 2008, μετά την δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου, είχε ανέβει μια σελίδα στο facebook με τίτλο: "Δόξα και τιμή στον αστυνομικό που πυροβόλισε το ..." (Δε θυμάμαι το χαρακτηρισμό που είχε δώσει στον 15χρονο, όποιος θυμάται, ας μου πει). Μετά από πολλές αναφορές, η σελίδα κατέβηκε και το θέμα σταμάτησε εκεί. Αν πηγαίνει σε δίκη ένας 27χρονος που διακωμώδησε την υστερία που έχουν πάθει ορισμένοι με το γέροντα Παϊσιο, τι θα έπρεπε να γίνει σε εκείνη την περίπτωση; Η δικαιοσύνη από αρχαιοτάτων χρόνων είναι τυφλή και δε λειτουργεί με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ειδικά όλοι αυτοί οι πατριδολάγνοι και αρχαιολάγνοι, θα έπρεπε να το γνωρίζουν αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου