Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Σοκολάτα, Καραμέλα ή Μπίσκότο;

Σήμερα το πρόγραμμα έχει γλυκό.
Έχω φάει μεγάλο μέρος της μέρας, και την νύχτας μου, ψάχνοντας να βρω συνταγές για τούρτα. Κι όποιος έφαγε από την περσυνή ξέρει ότι ήταν καταπληκτική, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είμαι εγώ, δε μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι!! Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ όλες οι τούρτες στο διαδίκτυο φαίνονται εξαιρετικές, δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλω. Οπότε λογικά, ως συνήθως, θα αυτοσχεδιάσω... (Ας έχει κάποιος το τηλέφωνο του κέντρου δηλητηριάσεων στις γρήγορες κλήσεις, να είμαστε και σίγουροι)

Φυσικά δε ξεκίνησα να γράφω με σκοπό να μιλήσω για τούρτες, υπάρχουν πολύ ωραία ιστολόγια για αυτό το λόγο (όπως αυτό, αυτό, αυτό και αυτό, κι αν ψάξετε θα βρείτε πολλά ακόμη). Απλά ξεκίνησα να σκέφτομαι για συνταγές και γλυκά και κατέληξα να... εκνευριστώ!!!

Φυσικά μέρος του εκνευρισμού μου οφείλεται ότι με τόσα γλυκά που είδα, μου άνοιξε η όρεξη κι εδώ δεν υπάρχει ούτε ένα γλυκό για δείγμα (για να είμαι ειλικρινής, ούτε ψυχή ζώσα δεν υπάρχει, όχι γλυκό!!!) Αλλά κυριότερα εκνευρίστηκα επειδή τίποτα δε μου ήταν αρκετό. 

Μετά βέβαια εκνευρίστικα πιο πολύ γιατί προέκυψε για άλλη μια φορά αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για απλά πράγματα. Κι εκεί που σκεφτόμουν για ποιο από τα δύο θέματα να μιλήσω σήμερα, κατέληξα πώς τα δύο θέματα στην πραγματικότητα είναι ένα. Δε μπορούμε να συνεννοηθούμε γιατί τίποτα δε μας είναι αρκετό!!!

Οπότε επανέρχεται το γνωστό ζήτημα της σύγχρονης δυτικής κοινωνίας που σου δίνει τόσες πολλές επιλογές, αλλά ταυτόχρονα σου δημιουργεί και τόσες πολλές ανάγκες. Και τελικά μπερδεύεσαι από τις πολλές επιλογές και δε μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες...

Κι έρχεται αυτή η στιγμή που αναρωτιέσαι, ήταν καλύτερη η ζωή παλιά; Τότε που δεν υπήρχαν διλήμματα, γιατί απλά δεν υπήρχαν επιλογές; Κι όσο αφορά τα ρούχα ή τη διασκέδαση ή τις γεύσεις της τούρτας, η απάντηση μπορεί να είναι και ναι. Τι γίνεται όμως όσο αφορά τους ανθρώπους, τις σχέσεις, τα πολιτεύματα; Εκεί μάλλον πρέπει να υπάρχει επιλογή. Άρα τελικά τι μας φταίει; Το γεγονός ότι έχουμε πολλές επιλογές ή το γεγονός ότι δεν έχουμε αρκετά ανεπτυγμένη την κριτική ικανότητα να επιλέξουμε και να αξιολογήσουμε τις ανάγκες μας;


Θα σταματήσω εδώ, όχι τίποτα άλλο, πρέπει να συναρμολογήσω και τις τούρτες. Διότι από το ανικανοποίητο που με διακατέχει έφτιαξα τρεις!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου